Levering
Framgangsmåte
Prosessen vår er enkel og effektiv: når varene dine er pakket og klare til å sendes, informerer vi våre pålitelige transportører, som deretter overtar transporten av pakken. Denne smidige overgangen fra lageret vårt til transportøren betyr at varene dine alltid er trygge. Levering med pakkeservice skjer alltid så raskt som mulig og uten forutgående kontakt. Større forsendelser leveres av en samarbeidende transportør.
Når ordren din kommer frem til ankomststedet, tilbyr vi praktisk levering på fortauet. Det betyr at pakken leveres til det første tilgjengelige området for kjøretøyet, noe som gjør det enklere for deg å ta imot den. Enten det er i oppkjørselen til hjemmet ditt eller foran kontorbygningen, ønsker vi å gjøre leveringsprosessen så enkel som mulig. Bare vær klar til å ta imot pakken ved fortauskanten.
Når du mottar bestillingen din, anbefaler vi at du sjekker pakken og signerer leveringsbeviset (POD). Dette er din mulighet til å forsikre deg om at alt er i perfekt stand. Hvis du merker at noe er galt, eller hvis pakken ser ut til å ha blitt tuklet med, må du notere det på leveringsbeviset (POD). Din tilfredshet er vår høyeste prioritet, og dette trinnet hjelper oss med å opprettholde vår forpliktelse til å tilby service av høy kvalitet. Hvis du oppdager feil eller skader under monteringen, ber vi deg kontakte kundeservice umiddelbart.
Leveringskostnader og -tid
Leveringen tar vanligvis bare noen få dager, noe som sikrer at alle varene når frem til deg i perfekt stand. Det er dessverre ikke mulig å gi en nøyaktig leveringsdato på forhånd. Du kan forvente å bli oppringt av transportøren før levering for å holde deg oppdatert og sikre at du er klar til å motta pakken. Mindre forsendelser som leveres av en pakkeleveringstjeneste, vil bli levert uten forvarsel. Hvis du ikke er hjemme, legger pakkeselskapet igjen et navnekort med telefonnummer, slik at du kan avtale en passende dato for gratis omlevering.
Enten du er bosatt på en liten øy eller på et bortgjemt sted, gjør vi vårt beste for at du kan få bestillingen din levert til deg. For disse spesialleveringene kan det påløpe ekstra kostnader på grunn av den ekstra innsatsen og ressursene som kreves. Du kan være trygg på at vi alltid informerer om eventuelle ekstrakostnader på forhånd og jobber hardt for å sikre at pakken når frem til deg. Våre leveranser er gratis til den sørlige delen av Norge. Leveringer til nordlige deler av landet koster ekstra. Se kartet for å se alle steder hvor vi leverer gratis.
Innkreving fra kunden og andre henvendelser
Det er ikke mulig å hente varene direkte fra varehuset vårt. Vi er klar over at du kan ha spesielle krav eller forespørsler i forbindelse med bestillingene dine. Hvis du har slike behov, står vårt dedikerte kundeserviceteam alltid klart til å hjelpe deg. Ta deg tid til å lese gjennom våre vilkår og betingelser for å få en bedre forståelse av hvordan vi kan håndtere dine unike forespørsler.