Garanti
Vi ønsker å tilby førsteklasses møbler til rimelige priser, med en praktisk brukeropplevelse. Dette oppnår vi ved å holde en høy kvalitetsstandard. Alle produktene våre er helt nye og leveres i originalemballasje. Hele vårt produktsortiment har 24-måneders produsentgaranti. Du kan forlenge garantiperioden med opptil 5 år mot en ekstra kostnad. Alle detaljer om garantivilkårene finner du i våre generelle vilkår og betingelser.
Reklamasjoner på garantien
Selgeren håndterer klager fra forbrukere via den elektroniske adressen [email protected], som alle klager skal sendes til, med mindre de sendes per post eller fremsettes personlig. Ved eventuelle tvister gjelder sivilrettslige regler. Kundene har også rett til å bruke utenomrettslige institusjoner for å løse forbrukertvister.
Vi tilbyr en god 2-års garanti på alle våre produkter, fra leveringsdatoen. For alle reklamasjoner, fakturaen er ditt garantidokument. Det er viktig at du sjekker varene nøye ved levering og gir kundeservice beskjed om eventuelle problemer. Rask rapportering og håndtering av skader er viktig, da forsinkelser kan påvirke garantien og potensielt føre til reduksjon eller utgåelse, spesielt hvis problemet kunne vært løst tidligere gjennom reparasjon, men nå krever erstatning.
Alle nye bestillinger dekkes av en 24-måneders garanti mot skjulte feil, med mindre en valgfri forlengelse på 5 år ble valgt på kjøpstidspunktet. Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å forlenge garantien etter kjøpet. Hvis defekte deler byttes ut, starter garantien på nytt fra den dagen du mottar det nye eller reparerte produktet. I tilfeller der bare en bestemt del er byttet ut, gjelder garantien kun for denne delen. Du kan være trygg på at leverandørene våre er nøye utvalgt og konsekvent overvåket, noe som sikrer en fantastisk balanse mellom pris og ytelse.
Hvis du har et gyldig garantikrav, vil vi behandle saken på riktig måte, og velge mellom reparasjon, erstatning eller økonomisk kompensasjon basert på omfanget av skaden eller verditapet. Du har rett til å benytte deg av dine rettigheter og muligheter i henhold til gjeldende garantilovgivning og- perioder uten begrensninger. Hvis produsenten ikke erstatter hele produktet, dekker garantien kun reservedeler. For å få tak i reservedeler er det bare å sende oss bilder av de skadede delene sammen med en detaljert beskrivelse av feilene. Når det gjelder problemer med baderomsmøbler og badekar, er det viktig å konsultere en spesialist for å diagnostisere og identifisere problemet. Vær oppmerksom på at vi ikke tilbyr reparasjonstjenester.
Fargeforskjeller, uregelmessigheter i trestrukturen og såkalte hårfine sprekker er naturlige og skal aksepteres av kjøperen. Vi gjør oppmerksom på at eventuelle tilleggstjenester (betalingsgebyr, ekspresslevering, montering osv.) ikke gir rett til refusjon. I tillegg er eventuelle reparasjoner som dekkes av garantien begrenset til varens maksimale verdi.
Våre garantitjenester forlenger eller fornyer ikke den opprinnelige garantiperioden. Vær oppmerksom på at garantien ikke gjelder ved skader som skyldes:
- Feil bruk eller feil håndtering,
- Normal slitasje,
- Miljøfaktorer (f.eks. luftfuktighet, ekstrem varme eller kulde, langvarig eksponering for vann osv.),
- Manglende oppfølging av bruksanvisningen,
- Bruk av makt (f.eks. slag, støt, fall),
- Uautoriserte reparasjonsforsøk,
- Produkter som ikke lenger er i opprinnelig montert tilstand,
- Mindre skader: defekter som ikke er klart synlige ved første øyekast under normale lysforhold fra en avstand på 3 meter, vinkelrett på det skadede området.
Transportskader må rapporteres på følgeseddelen til transportøren ved levering og reklameres skriftlig innen 24 timer etter mottak av varene. Din tilfredshet og sikkerheten til varene dine er vår høyeste prioritet.